vineri, 23 iulie 2010

Cazematele Petrusse

Am vizitat cazematele,o retea de 23 km de galerii subterane,taiate direct in stinca. Cum intri parca esti transportat in timp,ai senzatia unei apasari in pipt,si o teama nelamurita. Am atins peretii care tipau istorie si m-am simtit cutremurata de un fior! Cazematele au fost construite in anul 1644 de spanioli si au fost fortificate de mai multe ori. Prinsa de acea atmosfera am inaintat de-a lungul unei galerii coborind din ce in ce mai adinc in subteran. La inceput eram mai multi vizitatori de toate nationalitatile,si ne vorbeam cu limbajul universal: surisul. La un moment dat m-am trezit ca eram singura intr-o liniste de mormint. As fi vrut sa mai cobor,sa ajung mai adinc in subteran,dar o frica inexplicabila mi-a dat aripi, intorcindu-ma de urgenta la suprafata. Citeva zile am ramas cu un sentiment de tristete;nu stiu de ce...Am citit in prospect ca aceste cazemate sunt patrimoniu mondial UNESCO. Am sa le vizitez din nou cit de curind!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu