luni, 16 aprilie 2012

La pescuit

Am fost la pescuit si am prins crapi destul de frumusei de 2kg aproximativ. Am salivat un pic pe langa ei, am facut poze imortalizand intalnirea si apoi le-am dat drumul. Nu ma felicitati pentru asta! Le-am dat drumul contrar vointei mele, eu ii vedeam deja pe gratar cu o saramurica alaturi, dar la crap e pescuit sportiv. Ne-am jucat si cu unul mai mare dar de data asta a castigat el; ne-a lasat sa-i vedem culoarea si inotatoarele si cind a plecat a luat ca amintire carligul, pluta si juma din fir... Dupa primul peste am simtit brusc nevoia de a merge la toaleta. Emotiile firar sa fie! Am lasat undita in balta si am rugat-o pe amica mea sa o supravegheze. Nu a mai pescuit niciodata asa ca am incercat sa-i explic cate ceva, fara prea mult succes. In final i-am zis: daca se misca pluta sau o baga la fund sa scoti undita din apa. Cand m-am intors amica mea era in culmea extazului si tipa in gura mare:
- Am pescuit, am pescuit!
Cum nu vedeam nimic am intrebat:
- Ce?
- O rama!

4 comentarii:

  1. ihihi :))))))))))

    grozave foto!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. postul e superb,relaxant
      m-am tot invartit sa fotografiez niste rate in zbor dar nu am reusit

      Ștergere
  2. ma secondo te poi sàràcutii ma sunt ìntregi? dopo essere stati 'ripescati'?

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ca sunt intregi,nu-i ca la vanatoare!si apoi cu fiecare ''experienta'' capatata,devin mai experti in arta fugii :)

    RăspundețiȘtergere