miercuri, 7 decembrie 2011

Am cont la BancoPosta italiana... si eu nu stiam!

E a 3-a oara cind primesc email de la poste.it cu masuri de siguranta! O singura problema ar fi: am cumparat laptopul acolo, dar de 3 ani eu locuiesc in Luxembourg si nu mi-am facut niciodata cont in italia. Am setat italiana ca limba compului si a browserului, deci... Ei da si dragutul meu expeditor  ma anunta grijuliu ca a blocat cartea mea de credit datorita unei activitati anormale, tragind concluzia ca cineva a folosit cartea mea de credit fara permisiunea mea. Deci, ca sa rezolv problema imi da un numar ID si un link(scrie da clik aici ), unde, trebuie sa dau datele cartii de credit pentru a verifica; in caz contrar vor suspenda cartea. La sfirsit ma anunta ca siguranta mea e responsabilitatea lor, semnat serviciul de asistenta clienti. Primele 2 le-am  ignorat, dar acum voiam sa intru pe link sa-i  multumesc in mod special prin cuvinte elevate in italiana gen: va fan cullo, minchione... Am incercat sa intru, dar draguta mea vulpita dotata de tot felul de extensii mi-a zis: o tu nici visezi straine citi virusi clocaie la fiecare colt de bit! Asa ca o sa ignor in continuare!                                               P.S. nu inteleg de ce ultimele 3 cuvinte sunt in franceza?

Gentile cliente BancoPosta, per motivi di sicurezza, carta di credito è stata bloccata. A seguito di un'attività anomala, si vede che qualcuno ha usato la carta di credito senza il vostro permesso, per la vostra protezione, abbiamo bloccato la carta di credito. La procedura Numero ID: PWER478DR7WE Per riattivare la carta di credito, CLICCA QUI e seguire il passo per aggiornare le informazioni contenute nella vostra carta di credito. Nota: la mancata verifica comportano la sospensione della carta di credito. La vostra sicurezza e la nostra responsabilità. Servizio di Assistenza Clienti. Copyright 1999-2011 BancoPosta. Tous droits riserve.                

4 comentarii:

  1. ei... incearca si ei... dak merge...merge... dak nu... nu-i bai =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. deja ma agaseaza;in fiecare saptamina imi trimit un e-mail; acelasi neschimbat nici de o virgula

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu primesc la fel mesaje, ce trebuie sa faci? eu nu am avut cont niciodata in italia

    RăspundețiȘtergere
  4. incearca si ei,poate gasesc vre-un naiv care sa le dea datele contului

    RăspundețiȘtergere