miercuri, 31 octombrie 2012

Hallowen


Halloween

Îmi da prin cap anul acesta
De-asa scumpete-n pravalii,
Sa-mi iau costum, sa le fac festa,
Sa-i sperii si eu pe copii ;

Când vor veni de Halloween
S-apar în fata lor mascat,
Sa-i vad cum fug si nu mai vin,
Trei nopti sa faca pipi-n pat ;

Dar ce costum i-ar îngrozi?!
Copiii azi, fara tromboane,
Mascat în drac, vampir, ce-o fi,
Nu scap pân’ nu le dau bomboane,

Ce Baba-cloanta! Te joci, frate?!
Dracula poarta azi scufita (!)
Astea-s povesti de ei fumate
Din primul an de gradinita,

Caci zilnic, la televizor,
Privind a’ lumii tragedii,
N-am sa gasesc nici de-am sa mor
Costum sa-i sperii pe copii…

S-apar ca Sadam Hussein,
Ar râde-n hohote de mine,
Sau Gheorghe Bush, cu-n M sixteen,
M-ar lua de fraier…ce rusine!

Ori ma gândesc, plin de frisoane,
În Michael Jackson cum mi-ar sta…
Mai bine le voi da bomboane,
Eu…greu ma pot decolora…

M-ar aranja-n Robert Mugabe…
Doar chestia aia, bat-o vina (!)
Nu-i ca a lui, mi-au spus trei babe
Pâna acum ca-i…. made-n China…

Poate-n Madonna, ca, parol!
Cu fata ei i-as termina...
Nu tine, ca la trupu-mi gol
Vreun câine mi-e ca va turba ;

Nici în Celline Dion mascat,
Cum sunt tenor, eu, irlandez,
Cântând, ajung iar arestat
Învinuit c-o plagiez….

Într-un bancher ce a speriat
Lovelele din banci prin lume (?!)
Mai bine nu, de-s confundat
Femeile vor face spume,

Si nici sa fiu platit macar
N-as aparea ca cersetor,
Vor crede ca-s parlamentar
Sau cel putin vreun senator….

Ca matelot, nu am chelie,
În doctor nu, pe ei am boala….
Ce-ar fi s-apar ca o stafie
Pe criza asta mondiala (?!)...

I-astept diseara ca sa vina,
Fara bomboane, curajos,
Le-arat chitanta de benzina
Si buzunarele pe dos!

poezie de Valeriu Cercel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu