joi, 11 august 2011

Trier \ Germany

Vacanta, ploaie(am impresia ca si-a luat si soarele vacanta, l-am vazut 3 zile din 12) Oricum intr-una din aceste zile am fost la Trier. Mi-a placut foarte mult orasul; viu, colorat si plin de turisti. Am vizitat Porta Nigra, Domul, o biserica si ne-am invirtit pe stradutele pline de farmec din centrul istoric... Bineinteles ca am acordat atentie si magazinelor! Mai erau vreo 2 muzee de vizitat dar am zis pas! Prea multa cultura deodata strica, trebuie gustata putin cite putin, cu lingurita cum s-ar spune. Mi-a placut mai mult decit Luxembourgul, era mai viu, mai animat, mai pitoresc... Domul e superb! Plin de sculpturi, mi-a facut o puternica impresie! Daca aveti ocazia sa ajungeti in Trier sa nu-l ratati. Iata si citeva din pozele facute!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu