joi, 7 iulie 2011

Renghiul sortii

Vara, soare, litoralul romanesc, Mamaia....In anul acela am facut un calcul simplu: copii:soacra+mama=libertate+mare+motoare Am incalecat pe motoare cu noaptea-n cap si pe-aci tie drumul...doar ca drumul a fost un pic cam lung, mai intii am piedut amicii si a trebuit sa ne intorcem sa-i recuperam; erau in sant cu ceva probleme la moto asa ca masculii au inceput sa mestereasca iar noi femeile la povesti. A doua oprire am facut-o cind ne-am dat seama ca de fapt dormeam pe motoare, asa ca ne-am facut paturi din baloti de paie si am dormit pina ne-a trezit soarele... Pe la prinz am ajuns si noi in camping la Mamaia. Ne oprisem mai intii in campig Navodari, si in primul din Mamaia dar cum nu erau pe placul nostru am decis sa ne stabilim in al doilea. Noi fetele am ramas linga motoare iar baietii s-au dus sa caute locul pentru cort, era cam aglomerat dar au gasit pina la urma. Spiritul de vacanta a pus stapinire pe noi si plini de voie buna am inceput sa ne instalam...rideam fericita si ma gindeam la libertatea de a face ce vreau cind vreau fara sa mai depind de cerintele celor doi omuleti ai mei. Soarta, a-ti auzit de ea? Ei bine si-a batut joc de mine! Deodata aud: Mama! Baiatul meu era la un metru de mine cu zimbetul latit pe toata fata!Din toate campingurile litoralului rominesc noi l-am ales pe acela in care erau parintii mei! Nici daca ne dadeam intilnire nu reuseam sa ne gasim asa la fix! Oricum a fost placut, iar mama gatea chiar si pentru noi...doar omuletul meu voia mereu inghetata, era noua lui descoperire si cauta sa profite cit mai mult, cerind bani de la "amindoua taberele".Cind mi-am dat seama am inceput sa-i dau mai putini bani ca sa nu-i ajunga de inghetata si sa-si ia altceva, dar el se intorcea cu inghetata...L-am urmarit sa vad ce se intimpla.Vinzatoarea il simpatiza, si credea ca pierde banii ...

2 comentarii: