duminică, 21 noiembrie 2010

INGERI? SFINTI?

Sunt atit de intortocheate caile vietii...De fiecare data cind ni se intimpla ceva rau ne gindim ca am avut ghinion! Dar de fapt v-ati pus intrebarea ca se putea si mai rau? si ca totusi cineva v-a protejat? In ultimele luni mi s-au intimplat tot felul de lucruri, si de fiecare data am gindit ca am avut ghinion; ca relele se tin numai de capul meu... Acest lant de ghinioane s-a incununat cu un accident de circulatie, in care masina s-a facut praf! Noi am ramas vii prin miracol! La inceput am zis ca am avut un ghinion teribil de parca am fi blestemati, dar dupa ce am iesit din soc si gindind la tot ceea ce ni s-a intimplat in ultimul timp, am ajuns la concluzia ca suntem extrem de norocosi si ca de fiecare data cineva acolo sus a avut grija de noi, impiedicind ca lucrurile sa ia o intorsatura dramatica. Eu sunt crestina iar jumatatea mea e catolic, dar amindoi credem ca e un singur Dzeu. In catolicism ziua de 1 noiembrie e ziua tuturor sfintilor, iar noi am avut accidentul in 1 noiembrie...Cineva acolo sus a avut grija de noi , si nu cred ca a fost unul singur! Au fost toti sfintii!!!

2 comentarii:

  1. scuze .......si catolicii sunt crestini, poate ai vrut sa spui ca esti de confesiune ortodoxa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt de confesiune ortodoxa iar jumatatea mea e catolic,crestini amandoi,iar in belgia unde avem rezidenta majoritatea e catolica. Deci am judecat intamplarea mai mult din punctul de vedere catolic,mai ales ca e sarbatoare nationala religioasa de 1 noiembrie Si da,ai dreptate am recitit textul - mea culpa

      Ștergere