duminică, 28 noiembrie 2010

Incompetenta strigatoare la cer!!!

Am citit tot felul de articole in care erau relatate fapte de incompetenta in domeniul medical si de fiecare data m-am minunat cum e posibil sa faci erori asa grave,ca doar nu esti intr-o fabrica unde se poate repara sau produce din nou respectivul produs...De acord toti avem cite o zi prosta sau nu avem chef de nimic, dar asta nu ar trebui sa atinga in nici un fel competenta la locul de munca! Am fost la dentist ; sa-mi scot o masea cariata si care imi tot creeaza probleme\am incercat s-o plombez da tot face infectie o data pe luna\,asa ca decisa i-am cerut dentistului extractia. Mi-a facut anestezia care mia provocat durere,dindu-mi de inteles ca inca aveam infectie cu toate ca luasem antibiotic. Am incercat sa-i explic doctorului, dar mi-a zis sa stau linistita ca nu-i nici o problema; si mi-a scos maseaua.  Nu m-a durut deloc si eram asa de fericita ca in sfirsit am scapat de ea fara dureri! In autobuz spre casa in mod involuntar am atins cu limba locul unde ar fi trebuit sa fie extractia: maseaua era la locul ei! Un val de panica m-a cuprins si de urgenta am scos oglinjoara din poseta. Am privit consternata cum maseaua cariata se reflecta impertinenta in oglinda! Acum ma sfida cu craterul ei vezuvian, constienta de importanta dobindita! MACELARUL mi-a extras o alta masea care era deja plombata si nu-mi creea nici o problema!!! Inainte aveam frica sa merg la dentist dar acum sunt panicata! Am avut tot felul de experiente neplecute la dentist dar asta le-a intrecut pe toate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu