joi, 16 septembrie 2010

Specii pe cale de disparitie

       Sunt multe specii pe cale de disparitie si fiecare are rolul sau in lantul trofic; unele sunt dragute si-ti inspira simpatie iar altele iti sunt indiferente.Dar oricare ar fi reactia ta, pina la urma prea putin iti pasa pentru ca e ceva  care nu te atinge pe plan personal. Alta ar fi povestea daca ar fi pe cale de disparitie tintarii sau mustele...as fi superincintata si as plinge cu lacrimi de crocodil disparitia lor! Ieri in aeroport am vrut sa mincam ceva, dar mi-a trecut imediat foamea cind am vazut o musca care zburda vesela facind viraje printre sandwisuri!Am atentionat ospatarita, care a facut un gest de lehamite incercind sa o alunge, dar musca insistenta si probabil simtindu-se stapina in teritoriu si-a continuat acrobatia facind lopinguri!Fortata de imprejurari am dat note: 2 pentru ospatarita si 10 pentru musca care sa dovedit maestra in arta supravietuirii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu