sâmbătă, 3 decembrie 2011

Cu ochii pironiti in asfalt mai ceva ca un GPS!

Dupa cum am mai spus imi place sa fac plimbari lungi si sa admir norii ,copacii,florile... Stau cu capul in nori si cu mina pe aparatul foto si las ochii sa hoinareasca in cautarea unui subiect demn de a fi mortalizat! Greseala fatala! Azi mi-am dat seama, ca, de fapt, trebuie sa stau cu ochii pironiti in asfalt mai ceva ca un GPS! De ce ? Simplu: la fiecare 20 de metri pavajul e impodobit de cite un rahat de ciine! Mai frate ce le-o da sa manince,ca sunt destul de ''impozanti''? Si ca o pura intimplare tot azi am primit revista comunala in care e prezentat si raportul politiei  cu nr de amenzi si clasamentul infractiunilor. Am vazut acolo 3 amenzi pentru urinatul in spatiul public, dar absolut nici o amenda pentru stapinii de ciini, care intorc strategic capul in directie opusa urmarind plini de interes nu stiu ce, pierzind din vedere tocmai momentul in care odrasla isi face nevoile! Ma gindesc cu groaza la inghet! Un mic dezechilibru si patinezi cu nasul in lozul cistigator!Acum va las,ma grabesc sa iau un loz! Am auzit ca poarta noroc!        .

2 comentarii:

  1. Daca ar fi in realitate k si in fotografie.. cred k ar fi ideal pentru detinatorii de caini :D macar aici in america nu am vazut nimik pe jos :)) potzi sa admiri linistit imprejurimile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. eu as lega la ochi stapinii de ciini si le-as da drumul pe strada, sa le fac si lor o bucurie

    RăspundețiȘtergere