joi, 17 noiembrie 2011

Daca iti apar fire de par alb... devii blonda?

Azi am vrut sa fac placinta de mere. Am vrut, dar nu am putut! Am ramas la prima faza:curatatul merelor. Stiam ca am o chestie cu care se scoate cotorul marului si il taie in feliute.Am vrut sa-l iau din sertar dar nu l-am gasit; am inceput sa-l caut prin toata bucataria... si am cautat, am cautat, dar nici urma de el! Puteam sa curat merele cu cutitul, dar incepusem sa ma enervez, ca doar nu dispar lucrurile asa... Pina a venit Giuseppe de la munca am intors casa cu fundul in sus,dar nici urma de misteriosul taietor de mere.Cind l-am intrebat pe G daca stie unde e, m-a privit mai intii intr-um mod curios,apoi mi-a raspuns: ultima data cind l-am vazut eram impreuna la magazin, tu l-ai luat in mina, l-ai sucit pe toate partile si apoi l-ai pus la loc in raft; NU l-ai cumparat! Deci intrebarea mea e: Daca iti apar fire de par alb... devii blonda?

2 comentarii: