luni, 18 iulie 2011

Ce ti-e scris in frunte ti-e pus - de destin nu se scapa!

Azi noapte la intrarea pe autostrada catre Arlon o masina a derapat pe asfaltul ud si a intrat in pilonii delimitatori. In masina era o familie belgiana: ea 48 ani, el 46 si 2 copii.Cum masina era avariata au iesit punindu-se la adapost pe banda de oprire de urgenta. Dupa putin timp in acelasi loc a deraiat o alta masina franceza, cu 5 pasageri la bord. In deraiaj masina a intrat pe banda de urgenta si a omorit pe loc femeia si barbatul si ranind copii. Daca asta nu e soarta nu stiu ce sa mai zic! Deci scapi din accident, te bucuri ca esti viu...ca sa fii omorit in acelasi loc! E incredibil! De cind am citit ziarul, numai la asta ma gindesc, mai ales ca si noi am avut accident de masina in noiembrie\masina praf dar noi doar cu o fractura si vinatai... Doamne e ca in filmul ala "destinatie finala"!

4 comentarii:

  1. Exact la filmul ala m-am gandit si eu cand am citit textul tau.
    Uite, astea sunt momentele in care cred in destin, care chiar imi dau de gandit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Toata ziua m-am gindit la asta,si mi-am amintit ca in Buzau circula o istorioara:un barbat s-a dus la ghicitoare,unde i s-a spus ca o sa moara omorit de un cal alb...se tinea la distanta de toti caii nu numai albi,pina cind i-a cazut in cap firma unei bodegi pe care scria "la calul balan"... destinul

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe bune? Vezi cum e viata asta? De ce ti-e frica nu scapi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da asa cred! Mai bine sa nu stii...

    RăspundețiȘtergere