joi, 19 mai 2011

Cafea... cu usturoi!

Luni a fost ziua de nastere a sotului; si profitind de faptul ca eram amindoi liberi, am organizat un prinz romantic in doi. Cum ,,maria sa'' sarbatoritul a plecat dis de dimineata la pescuit, eu am avut cimp liber sa prepar pe indelete si fara sa-si puna ,,labuta''\e bucatar si se simte dator sa dea mereu sfaturi, chiar daca eu nu le vreauuu...!\ Cind s-a intors ne-am facut reciproc cite un cadou: eu prinzul romantic si acel ceva ,,mast have'', iar el 7 kg de pastrav de curatat! Echitabil, zic eu...La sfirsit ca orice italian ce se respecta si-a baut cafeluta. De la prima sorbitura a inceput sa adune ceva de printre dinti...o fi zahar cristalizat zice el...la a doua sorbitura a inceput sa-i simta gustul oribil...la a treia sorbitura...hahaha s-o credeti voi c-a fost si a treia! Eu detectiv FBI in formare, am luat cescuta la verificat...Concluzia ? Stringatoare cum sunt am pus usturoiul \ tocat marunt\  care mi-a ramas in primul lucru care imi era la indemina: cescuta! Cind am facut cafeaua, nici nu-mi mai aminteam de usturoi,si bineinteles ca nici in ceasca n-am privit. In toata viata lui de italian n-a baut asa o cafea ,,speciala'' !!! Sa nu credeti ca a fost o razbunare ,ceva.... Am eu ce am cu cafeaua... chiar in momentul in care scriam topicul mi-am varsat cafeauaaaa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu